Druk rolowy

81 479 05 32

Druk arkuszowy

81 381 85 86

Pomysły na ciekawe i oryginalne wizytówki

Wizytówka jest nieodłącznym elementem każdego przedsiębiorcy, ponieważ służy do nawiązywania kontaktów oraz identyfikacji danej firmy. Podczas spotkań biznesowych bardzo ważne jest pozyskanie jak największej liczby kontaktów, a ciężko oczekiwać, że rozmówcy zapamiętają Twój numer albo że będą mogli go w każdej chwili zapisać. Wręczenie osobistej lub firmowej wizytówki jest dużo prostsze, a co najważniejsze, kojarzy się dużym profesjonalizmem, praktycznie w każdej branży. 

Ciekawe wizytówki pozwolą Ci się wyróżnić 

Ogromna popularność wizytówek służących głównie do identyfikacji danej firmy lub osoby sprawiła, że wielu przedsiębiorców zaczęło tworzyć swoje niepowtarzalne wzory, przez co obecnie ciężko się wyróżnić na tle konkurencji. Jednak pula oryginalnych i ciekawych wizytówek jeszcze się nie wyczerpała, bowiem czasem, jedna drobna zmiana lub użycie wyjątkowego materiału może wprowadzić całkiem nową jakość. 

Warto pamiętać jednak o dostosowywaniu widoku wizytówki do swojej branży oraz usług. Prawdopodobnie wiele razy spotkałeś się z sytuacją, że ktoś wręcza Ci fantastyczną wizytówkę, o której sam zaczynasz potem marzyć, ale jak zaczynasz realizować projekt, okazuje się, że kompletnie nie pasuje do tego co chcesz zareklamować. Dlatego najważniejsze jest stworzenie wizytówki w oparciu o dobry wzór, a dopiero potem dobranie sposobów jej uszlachetniania. Korzystając z pomocy zaufanej drukarni, możesz zlecić stworzenie projektu i zamówić dowolną ilość wizytówek bez wychodzenia z domu. 

Ekskluzywne wizytówki wykonane przy użyciu lakieru UV 

Stosowanie lakieru UV jest już naprawdę powszechnym zabiegiem, który zapewnia niesamowicie elegancki i prestiżowy wygląd kartonika. Zwłaszcza jeśli zastosuje się metodę punktową, która pozwala wyróżnić niektóre elementy wizytówki. Pokrycie lakierem UV daje wspaniałe efekty jeśli zastosujemy je na logo czy danych osobowych i adresowych. Ale to nie wszystko, bowiem lakier ten świetnie sprawdza się również jako dodatkowe tło w postaci listków, róży itp. dzięki którym można stworzyć iście eleganckie wizytówki

Wizytówki foliowane budzące ciekawość odbiorcy 

WIzytówki mogą być laminowane na różne sposoby i przy użyciu różnych rodzajów folii. Cienka, przezroczysta powłoka może odpowiednio podkreślić strukturę barw lub lekko ją stonować. Folia błyszcząca świetnie sprawdzi się w przypadku kolorowych lub wręcz pstrokatych wizytówek, zaś matowa idealnie stonuje pastelowe kolory. Następnym fajnym sposobem wyróżnienia wizytówki przy użyciu laminowania jest wykorzystanie folii soft touch, która sprawia, że kartonik staje się aksamitny w dotyku i lekko gumowy. W tym przypadku również możemy liczyć na dobre wzbogacenie kolorów, a już na pewno na pozytywne zaskoczenie na twarzy odbiorcy. 

Złocenia jako wyróżnik luksusu 

Złocenie wizytówki, czy inaczej hot stamping dodaje papierowi niesamowitego blasku, który od razu kojarzy się z czymś luksusowym i prestiżowym. Ta technika zdobienia wykorzystywana jest bardzo często przez salony fryzjerskie, stomatologów, ośrodki SPA, hotele oraz gabinety kosmetyczne i innych usługodawców z branży beauty. Wzory ekskluzywnych wizytówek dostępnych na rynku zachwycają wiele osób, a możliwości złocenia jest naprawdę dużo, poczynając od złocenia małych ozdobnych elementów w tle, a kończąc na wyróżnianiu złotem najważniejszych napisów. 

Niekiedy warto zaszaleć z kształtem 

Myśląc o wizytówce, mamy przed niewielki prostokąt z nadrukiem na jednej lub obu stronach, ewentualnie o kartoniku składanym na pół. Ale możliwości w tym zakresie jest dużo więcej. Wizytówki składane lub klasyczne nie są dobre dla każdego, zwłaszcza jeśli pracujesz w bardzo konkurencyjnej branży. Zamówienie wizytówek w wyjątkowym kształcie może okazać się zatem ogromnym sukcesem. Odbiorca z pewnością zapamięta nieszablonowy wzór, a co za tym idzie także Ciebie, a dodatkowo z ciekawością obejrzy ją ponownie później. 

Pamiętaj, że czarno-białe eleganckie wizytówki to już przeszłość 

Czasy, kiedy eleganckie materiały reklamowe składały się z połączenia koloru białego i czarnego oraz bardzo prostych układów już dawno minęły. Dziś elegancka wizytówka może zawierać kolorowe zdjęcie czy mieć żywą kolorystycznie oprawę. W niektórych branżach kreatywność i wyjątkowe rozwiązania z użyciem barw są naprawdę cenione, dlatego graficy, malarze, fotografowie, rysownicy itp. nie powinni obawiać się nieszablonowych wzorów i rozwiązań. 

Potrzebujesz projektu lub masz indywidualne wymagania?

Skontaktuj się

0
    0
    Wyślij zapytanie
    Póki co nie masz dodanych żadnych produktówWróć do strony