Druk rolowy

81 479 05 32

Druk arkuszowy

81 381 85 86

Jak zaprojektować ciekawe i ekskluzywne wizytówki?

Dobra wizytówka jest kluczem do sukcesu w biznesie. Od tego, czy klientowi zapadnie w pamięci Twoja wizytówka, może zależeć, czy zdecyduje się wykonać kontakt i skorzystać z Twoich usług. Po przeczytaniu wpisu będziesz wiedział, jak dobrze zaprojektować wizytówki do druku.

Jak zaprojektować wizytówkę? 

Projektowanie wizytówki zacznij od pomysłu jak ma ona wyglądać. Podpatrz w internecie, jak wyglądają wizytówki firmowe dotyczące Twojej branży i poszukaj wśród nich inspiracji. W sieci nie brakuje koncepcji na ciekawe wizytówki. Tylko pamiętaj, aby traktować je jako sugestie, a nie jako wzór, który po prostu skopiujesz. 

Zadbaj o oryginalność 

Aby wizytówki firmowe spełniały swoją funkcję i nie wylądowały gdzieś w koszu zaraz po wręczeniu, muszą się wyróżniać na tle konkurencji. Zacznij od wyboru papieru – mat, połysk, czy satyna? A może połączysz ze sobą dwa wykończenia, tworząc efekt głębi? Zamiast standardowego kartonika wybierz składaną wizytówkę, która da Ci większe pole do popisu kreatywnością. Wiele drukarni proponuje wizytówki w standardowych formatach i kształtach, ale zwykle spotkasz się również z opcją stworzenia własnego projektu wizytówki w dowolnym formacie i kształcie. 

Liczy się przejrzystość

Istnieją wizytówki jednostronne, na których treść znajduje się tylko po jednej stronie, oraz wizytówki dwustronne, które umożliwiają rozmieszczenie niezbędnych informacji na obu stronach kartonika. W drugim przypadku masz więcej miejsca, jednak pamiętaj, aby nie umieszczać tam zbędnych informacji. Więcej nie znaczy lepiej – w przypadku wizytówek ma to szczególny sens. Postaw na minimalną ilość tekstu, bowiem to zapewni czytelność oraz elegancje wizytówki. 

Twoja wizytówka powinna być atrakcyjna

Ekskluzywne wizytówki powinny współgrać z identyfikacją wizualnej Twojej firmy lub branży, w której działasz. Nie bój się zaszaleć, zwłaszcza jeśli zajmujesz się pracą w branży kreatywnej. Ważne jest, aby wizytówka była spójna, a elementy przemyślane. Wybierz ładny kolor, który będzie dobrym tłem dla treści. Poszukaj ciekawego fontu, który będzie się wyróżniał. 

Co powinna zawierać wizytówka?

Na wizytówce, prócz logo i innych grafik, powinny znajdować się podstawowe informacje, takie jak:

  • Twoje imię i nazwisko,
  • nazwa firmy,
  • dane kontaktowe: numer telefonu, e-mail, a jeśli posiadasz strony internetowej to umieść również jej adres oraz adres firmy.

Jeśli ma to podkreślać charakter Twoich działań lub specyfikę branży, to możesz umieścić również dodatkowe treści, takie jak slogan, motto, misja firmy, bądź krótki i ciekawy opis.

Projektowanie wizytówki 

Standardowy format wizytówki to 90 x 50 mm, ponieważ idealnie mieści się on do portfela. Już wiesz jakie informacje zawrzeć na wizytówce, więc teraz musisz odpowiednio je rozmieścić – z jednej strony, czy z dwóch? Zdecyduj się również, jaką wybierzesz grafikę. Czy chcesz, aby stanowiła całość wizytówki w formie tła, czy może wolisz pojedynczy motyw? Wszystkie elementy muszą być odsunięte od krawędzi z każdej strony o 3 mm. W projekcie pamiętaj, aby zawrzeć dwumilimetrowe spady, dzięki którym nie będą widoczne granice cięcia. Całość musi mieć odpowiednią rozdzielczość, aby wizytówki były wydrukowane w dobrej jakości.

Potrzebujesz projektu lub masz indywidualne wymagania?

Skontaktuj się

0
    0
    Wyślij zapytanie
    Póki co nie masz dodanych żadnych produktówWróć do strony